Lopen, lopen en nog eens lopen

September 19, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 25 °C

Vandaag was ene flinke dag kopen voor ons. We begonnen bij de Arenas van Barcelona, hoer werden vroeger stierengevechten gehouden als eerste hebben we daar alvast onze lunch gekocht. Toen zijn we een stukje verder gelopen naar een koninklijk paleis van Barcelona, wat nu nog wordt gebruikt als een kunst museum. We hadden daar een ontzettend mooi uitzicht. Toen liepen we verder naar de volgende stop. Het olympisch stadium. Hier hadden ze ook een heel leuk souvenir winkeltje dus ben daar goed geslaagd voor souveniertjes😉. We hebben toen de bus gepakt naar een hoge berg daar stond ene kasteel op van vroeger dat werd gebruikt als bewakerspost van de stad. Eerst hebben we daar geluncht. We hadden ook daar een rondleiding die erg leuk en interessant was. Het uitzicht was erg mooi je kon er over de hele stad zien. Toen zijn we de hele weg die we omhoog zijn gegaan met de bus via een panoramapad naar beneden gelopen. We moesten nog best hard door lopen want we hadden wat vertraging opgelopen tijdens de toer. Volgende stop was het eerste Gaudí huis die hij had ontworpen. De buiten zag er heel mooi uit en ook de meeste kamer van de binnenkant waren en leuk en apart, maar ook een grote deel hebben ze wit gemaakt en dat vonden wij best wel zonde. Nadat de hele groep weer bij elkaar was zijn we teug gegaan naar de Arenas van eerder en kregen daar ongeveer ene uurtje vrije tijd om daar te shoppen. Dus heb daar leuke dingetjes kunnen scoren. Gelukkig hoefde we voor de tapas restaurant waar we gingen eten niet ver te lopen. Het eten was erg lekker en het toetje vooral. Het smaakte nar een solero😋😋! Daarna hebben we even ergens in een soorten hondenparkje zitten wachten omdat we eerder klaar waren met eten dan verwachten. Om 9 uur zou de fonteinshow bij het koninklijke paleis van eerder beginnen. En de show zag er erg spectaculair uit. Morgen is alweer ons laatste dagje en ga zo al voor de laatste keer slapen.Read more