I'm feeling 21! ‍♀️

September 23, 2019 in Peru ⋅ ⛅ 18 °C

Het is 23 September, mijn verjaardag! De dag begon rustig, want we hebben een druk weekend achter de rug. In de middag ging ik naar de inka market om cadeautjes te kopen voor Mama, Lisanne en alvast voor Amarissa.
    Ik moet zeggen ik ben geslaagd, helaas kan ik niet laten zien wat ik gekocht heb, want anders is het geen verrassing meer.
    Later op de middag was mijn speciale verjaardags maaltijd namelijk: Pizza van de pizzahut, ik had boodschappen besteld voor het eind van de middag omdat ik een appeltaart wilde bakken voor de mensen die 's avonds kwamen. Dus voor lunch moesten Andre en ik even dicht bij mijn huis eten. En maar goed ook want de boodschappen waren er uiteindelijk een uur te vroeg.
    Thuis in Groningen was inmiddels ook een feestje aan de gang. Remko en onze vrienden konden blijkbaar opeens allemaal de zelfde avond afspreken en ze vierden mijn verjaardag met taart. Super grappig, omdat ik er zelf niet bij was.
    Daarna heb ik een poging gedaan om appeltaart te bakken. Hier zijn de ingrediënten en de appels allemaal anders, dus het was nog lastiger dan gedacht. Zeker de oven die een vlam aan de onderkant heeft omdat hij op gas werkt en er geen temperatuur bij staat.
    Uiteindelijk is het wel gelukt gelukkig en kon mijn visite allemaal een stukje taart eten.