Big island und maui

November 17, 2019 in the United States ⋅ ☀️ 30 °C

In hawaii gits so vill z gseh dass d ziit vill z schnell verbii gohd. Inzwüsche hemmer scho d big island und maui agluegt und morn flügemer für 3 täg zrugg uf oahu, bevors uf mexiko wiitergohd.

D big island isch genau so gsii wie mir üs hawaii hend vorgstellt ☺️🤩 s dunkelblaue meer mit schöne wälle, denn en wiisse, grüene oder schwarze sandstrand, und denn urwald zwüsche de bärge. Mir hend es airbnb ide nöchi vo kona gha, emne superhärzige städtli, und hend vo det jede tag en andere teil vode insle chönne erkunde. Mis highlight isch natürlich di schwitzigi wanderig dur de kilauea iki krater gsii 🌋!
    Maui isch s komplette gägeteil vode big island, aber irgendwie au genau so wie mer üs hawaii hend vorgstellt. Fasch die ganz insle sind hügel und bärge, und alles isch grüen 🌴🌳🌿. Und mmmmh s ässe.....
    In maui simmer vo kahului die berüemti road to hana gfahre (vill kurve, wald, brüggli und rägefäll, und vor allem vill touris), und denn am haleakala national park verbii i süde vode insle und zrugg uf kahului. Underwägs hemmer zältet und die schönscht ussicht gha womer sich cha vorstelle, emu bis mir so richtig verrägnet sind worde 😄