Fra Oslo til Paris

April 2, 2018 in France ⋅ ⛅ 11 °C

Uha uha det var nær gået galt og kunne blive vores endestation i Oslo. Lufthavnsbussen som vi var med fra flyet lavede pludselig en katastrofe opbremsning så jeg og andre fløj gennem bussen. Jeg landede på gulvet og slog min hånd og mit ben. Men heldigvis brækkede jeg ikke noget. Med hensyn til bræk så kan i stadig nå at komme til Norge på ski, der var en masse sne kunne vi se da vi fløj ind over mod Gardermoen lufthavn. Paris, Paris ja så kom vi endelig. Gare du Nord, virvar over det hele. Vi traskede rundt og rundt og kunne ikke finde hvilken udgang der ville være nærmest vores hotel. Så skulle vi med nyt tog 2stop længere, og så skulle vi bare gå ud af den udgang og gå 5-10 minutter så det var forvirrende og oven i det var mange af rulletrapperne lukkede så de ville have os til at slæbe kufferten op af trappen. Vi fandt hotellet til sidst og de var meget forvirrede, for de havde ikke regnet med vi kom så hvor skulle de placere os, vi endte til sidst med at blive losset om i en baggårds bygning med fine udsigt til Baggården, men vi var efterhånden så trætte at vi ikke gad brokke os. Så kl. 23.30 fandt vi vores seng og slukkede lyset.Read more