• Day 155

תולעים תנינים חתוליאנים ומה שבינהם

November 13, 2022 in Bolivia ⋅ ⛅ 33 °C

קמנו בבוקר ברגוע, עוד טבילה בנהר וארוחת בוקר מפנקת של ספינג'ים בשטח.
    הקצב בגונגל הוא אחר, אין לאן למהר ואין רעש מסביב.
    יצאנו ליום נוסף של הליכה. הפעם המטרה הייתה חיפוש תולעים בשביל לדוג ארוחת ערב. לאחר דוקטורט במציאת הקקי הצהוב שמסמן שיש תולעים בגבעול אספנו מספיק ויצאנו לדוג ללא הצלחה מסחררת. בר כבר שינה מספר טכניקות וניסה בעזרת הנעל שלו בעזרת רוגטקה ואבנים והשיטה הידועה של הברחת כל הדגים בכיוון אחד וניסיון לתפוס אותם עם הידיים. אנחנו כבר וויתרנו ועשינו שנצ מפנק על גדות הנהר כשלפתע מוגלי תופס את המצטה חובט בתוך המים וצועק קללה לאוויר. הוא שולף חתול ים משופד חסר זנב ומציג אותו לראווה עם חיוך זדוני. יצאנו מההלם והבנו שההזהרות של "תיזהרו מחתוליאנים" הן אמיתיות ומעתה והלאה כל מקלחת בנהר נעשתה עם חשש קל בלב.
    מוגלי לקח את בר והם נכנסו לתוך הגונגל ונעלמו אנחנו נשארנו עם טרזן לנסות לדוג עד שהוא פרש בעצמו אמר לחכות שם וחזר בעצמו למחנה. אחרי ייבוש רציני של שעתיים וחצי בלי מים וכשהחושך יורד החלטנו לחזור אל המחנה בעצמנו ולחכות להם שם. טרזן המופתע יצא לחפש אותם כי היה מופתע שהם עוד לא חזרו ואנחנו התיישבנו להדליק מדורה. אחרי שעה וקצת פתאום שמענו קריאות קרב וראינו פנסים באוויר. רצנו לכיוון וראינו את מוגלי רץ כמו משוגע עם מצטה על החוף, טרזן חצי ערום בתוך המים עם מקל ארוך ובר מהצד מתזז באקסטזה. הם מצאו תנין.
    אחרי שעה של מלחמה ללא הצלחה חזרנו למחנה לשבת ליד המדורה ומוגלי כינס את כולנו לשיחת מדורת שבט בשאלה האם אנחנו אוכלים תנין.
    רוב הקבוצה אמרו שהם מעוניים ויצאנו לציד בשנית.
    הפעם כגדוד מאוחד וממוקד עם חלוקת תפקידים ברורה. כשהתקרבנו לנהר מוגלי שבר את מבנה ההתקפה ורץ עם המצטה למים בלי להסתכל אחורה.
    התנין קפץ וטרזן איגף מהצד השני. מכה אחת ניצחת וכתם אדום צף במים. זעזוע עמוק.
    מוגלי שלף את התנין מתוך המים הניח על החוף ואמר תביאו את זה למחנה. הסתכלנו אחד על השני בתקווה שמישהו יקח את היוזמה. תפסתי את הזנב וניסיתי להרים והתנין זז ברמות. חיכנו מספר דקות עד שיעבור לו.. בר הרימה אותו ורצה בצעקות לכיוון המחנה כשהוא נגרר מאחוריה.
    22:00 ארוחת ערב מוקדמת של אורז ודג וחתוליאן.
    מלוח
    02:00 ארוחת ערב מאוחרת של תנין.