• Day 5

Visitem Hanoi!

October 31, 2018 in Vietnam ⋅ ☀️ 26 °C

Esmorzem al hostel, sticky rice salat, després anem a fer un cafè. La Zuzanna diu que està molt bo. Jo discrepo. Anem a veure la zona del llac de l'oest que sembla un mar. Allà hi ha la Tran Quoc Pagoda. D'allà agafem el bus per anar al Railway village. Estan bojos aquesta gent. A dos pams de les cases hi passa un tren. Allà hem pres un altre cafè, amb ou aquest cop i hem vist passar el tren. Després visitem el barri francès i anem a dinar al casc antic. D'allà anem al llac Ho Hoam Kiem. Hi ha un temple amb un pont vermell, que sembla una merdeta de dia, però a la nit s'il•lumina i és molt més maco. Anem a la Hanoi Gallery que tenen propaganda antiga i d'allà a una llibreria on hi compro un llibre vietnamita. Anem a prendre algo per recobrar forces i preparar el viatge a Ha Giang. Després anem a can Harry Potter per prendre Butterbeer. La Zuzanna es posa el Sorting Hat i li surt Slytherin. Anem cap al homestay, que estem morts. A dormir.Read more