Dag 2

November 22, 2015 in Nepal ⋅ ⛅ 16 °C

Na een lange en welverdiende nacht slapen zitten we om 07:30 uur aan het ontbijt. De pap en warme muesli met banaan smaken prima en 08:00 uur hangen we de tassen weer om. We hebben de eerste dag goed overleefd, want we hebben geen pijntjes. Samen met nog een gids en Française gaan we van start. Het tempo ligt in het begin erg hoog maar we lopen nog in de schaduw dus we houden het uit. Als de zon over de bergen komt gaat de temperatuur rap omhoog en het tempo omlaag. De Française en gids lopen te snel en aangezien we ook nog een klein beetje willen genieten van de omgeving, laten we ze lekker door rennen. Al met al is onze loopsnelheid niet verkeerd want om 11:30 uur kunnen we al gaan lunchen op 2,1 km. van onze eindhalte voor vandaag. Na een uurtje lunchpauze gaan we weer verder. Het is niet ver, maar het is serieus warm en de weg is slecht en steil. In Jagat vinden we een prima hotelletje waar we kamer krijgen met prachtig uitzicht. Daarnaast is er een echte warme douche; heerlijk na al dat gezweet.Read more