Gold Coast

April 26, 2016 in Australia ⋅ ⛅ 19 °C

We hebben weer overnacht op het terrein bij Travellers Autobarn. Dit keer wat meer bij de weg - zodat we aangesloten konden zijn op het stroom - en dat levert een veel onrustigere nacht op. Om 08:00 uur komt de eerste werknemer aan. We hebben nog wat issues met de bus dus we schieten de knul aan. Helaas moeten we tot 09:00 uur wachten tot er een echte monteur aanwezig is. We kletsen het uur vol met de knul. De monteur neemt de camper de garage in en checkt onze punten. Een half uur later kunnen we op pad. We ontdekken dat de monteur een echte 'maandagochtend-reparatie' heeft uitgevoerd, want het rammelt nog steeds in de deur... Prutsers. Maar goed, we crossen verder. Het weer laat het een beetje afweten en zodoende besluiten we het Wet 'n' Wild wildwaterbaan themapark maar over te slaan, en meteen door te rijden naar het niet heel ver van Brisbane gelegen Burleigh Heads. We kiezen weer eens voor een echte camping en kunnen weer eens genieten van goede faciliteiten (hete douche!). De camping zelf is net zo suffig als alle andere campings in Australië. Ze hebben wel veel leukere 'duiven en musjes' :)Read more