• Day 28

Bali

September 28, 2016 in Indonesia ⋅ ☀️ 27 °C

De volgende bestemming was Bali! Na Ijen zijn we met de ferrie naar Bali gevaren. We zijn eerst twee nachten in Pemuteran (Noord Bali) geweest, waar we mooi gesnorkeld hebben. Vanuit Pemuteran zijn we met een tour langs watervallen, meren, tempels, rijstvelden naar Ubud gegaan (midden Bali). We hebben ook nog de bekende 'poepkoffie' op, Kopi Luwak. Ubud is een leuk en gezellig stadje, we hebben de regio op de scooter verkend. Vervolgens zijn we samen met een jongen uit Bristol naar Canggu gegaan, een hippie surfdorp. Vanuit daar hebben we op de scooter alle prachtige stranden van zuid Bali bezocht. De laatste stop in Bali was het plaatsje Sanur. Hier hebben we Lyanne's verjaardag gevierd en zijn we op stap geweest met een stel uit Huissen. Na een veel te korte nacht zijn we vanuit Sanur naar Gili Trawangan vertrokken. Bali was wederom heerlijk, een mooi eiland waar we veel gezien hebben en alle stranden 'geprobeerd' hebben!Read more