• Day 49

Cebu - Filipijnen

October 19, 2016 on the Philippines ⋅ ☀️ 13 °C

Vanuit Kuala Lumpur zijn we naar Cebu gevlogen. We kwamen aan in Cebu City, een ouderwetse Aziatische stink stad. We zijn de volgende dag snel naar Moalboal vertrokken. Vanuit daar hebben we de Walvishaaien in Oslob bezocht. Super vet om met zo'n mega grote beesten te zwemmen. Daarnaast zijn we ook naar de super blauwe Kawasan watervallen geweest om te zwemmen en beetje van watervallen te springen, haha! Moalboal heeft een prachtig koraalrif en we besloten om te gaan duiken. Lyanne heeft haar duikbrevet gehaald en ik ben twee keer tijdens de cursus mee gaan duiken. We hebben de Sardientjes trek gezien,stuk of 1000000 tegelijk in een school, mega schildpadden en nog veel meer moois uit de onderwater wereld. Vanaf nu kunnen we dus mooi samen gaan duiken. We zaten in een super leuk hostel, de eigenaar/eigenaresse (we weten het nog steeds niet) maakte er samen met alle Engelsen (Geordies, precies zoals uit Geordie Shore) die ook in ons hostel zaten een paar dolle avonden van.Read more