Final day in Brazil

March 9, 2017 in Paraguay ⋅ ⛅ 34 °C

Vandaag al weer de laatste dag van zes weken Brazilië. Zes weken die super snel gegaan zijn!

Deze week ben ik met veel met Diego en z'n familie weg geweest. Dinsdag avond en woensdag avond namen ze mij mee naar de stad om wat te eten en te drinken. Leuk om de waardering te merken. Ook Diego komt me steeds opzoeken om te zwemmen of te biljarten. Echt een ventje van de straat maar tegelijkertijd wel een klein hartje.

Woensdag was de laatste dag dat ik de meeste spelers zag. Veel foto's (selfies) en berichten per app en op Facebook. In die zes weken blijkbaar toch wel veel waardering opgebouwd bij die gasten.

Vanochtend nog even een korte video gemaakt voor Rogerio van z'n voetbalschool. Vervolgens werd ik door Luiz naar het busstation van Arapongas gebracht. Helaas hadden we de bus net gemist waardoor ik een (dure) taxi moest pakken naar het vliegveld van Londrina.

De eerste vlucht was van Londrina naar Sao Paulo, daarna van Sao Paulo naar Asuncion in Paraguay. Als laatste de vlucht naar Lima. Hier begint morgen het laatste gedeelte van de wereldreis.