Salar de Uyuni trip, day 2

March 26, 2017 in Bolivia ⋅ ⛅ 26 °C

8:00 uur ontbijt en 8:30 uur vertrekken. Iedereen stond klaar om te gaan, behalve onze gids/chauffeur... het werd dus iets later vertrekken.

Vandaag staan er een aantal meren op het programma en flamingo's. Eerst moesten we echter een kleine 3 uur rijden. Wel door een waanzinnig landschap met overal om je heen bergen waarvan sommigen met eeuwige sneeuw op de toppen. Onderweg zagen we ook vele Lama achtige beesten.

Na de lunch kwamen we bij een meer met een aantal flamingo's. Het waren er niet veel, maar wel mooi om te zien. Vervolgens weer een afwisseling van bergen, meren en bijzondere rotsformaties.

Het hotel was nog wat meer back to basic dan gisteren. Wel kregen we weer koffie/thee bij aankomst. Vooral hier was dat wel erg lekker. Het is hier namelijk echt koud. 's avonds was het al tegen het vriespunt, vooral de koude wind maakte het erg guur. In het gebouw viel het gelukkig wel mee met de kou en er lagen genoeg dekens op de bedden. Maar uiteraard ook nu weer geen WIFI...