• Day 3

Kreta dan 3 - Chania market and old town

August 22, 2015 in Greece ⋅ ⛅ 28 °C

...kalimera...a bankomati še dajo denar?...alora pridem vč ksno.....danes dolgo spali, saj so včeraj pod balkonom v živo svirali do pol dveh zjutraj....opaaaa.....in danes je easy dan, zato se zjutraj odpravimo peš po starem mestnem jedru do tržnice, ki je na 4000 m2. Ni tako slikovito in pestro kot tržnice na Siciliji, ampak kljub vsemu ima vsaka tržnica svoj čar. Vse možne olive, siri, feta, meso, majice, tekstil, pijača itd....vse kar pričakuješ in veš da bo tam :) Je pa vroče danes, 32 stopinj že ob 10.30....

Po tržnici v trgovino in na rivo na kafe in Ouzo...Avalon rock caffe...muzika super...kelnarca bi verjetno kaki gram rabila da pride k sebi....majku božiju....

...in še en zanimiv pojav opažamo že tretji dan....revolucijo selfie stickov...vsepovsod prodajajo selfie sticke in raja to veselo kupuje in se ko blesavi na vsakem vogalu "selfie stickajo"....po mestu hodijo kar z iztegnjenimi selfie sticki z namontiranimi telefoni in ko velika želja po delitvi na socialnih omrežjih (vsakih 10 korakov) pride do vrhunca...smo lahko priča že bizarnim prizorom kak si z selfie palico v eni roki, z drugo roki popravljajo frizure, delajo "duck face", vlečejo lampe noter itd....majmuni...če nočeš lampa na fotki se te vsaj slikaj od prsi navzgor...:)....skratka....jebo vas selfie stick.....

Po kosilu, ki smo si ga skuhali kar doma v apartmaju, smo imeli vzgojne ure in potem ko je naša mala popotnica le privolila v počitek in spanje, smo se odpravili do lokala Aria Del Mare, kjer naj bi bil najlepši sončni zahod v mestu....ki so nam ga skrili oblaki, sicer bi verjetno bil res, saj sediš na ploščadi nad morjem. Nazaj v mesto, punce so si kupile grške oblekice, babe pač :), vmes je mala popotnica še poljubila beton zaradi pretiranega teka, ko smo jo malo umili in sestavili nazaj, smo naredili še zadnji sprehod po mestu Chania in jutri nadaljujemo pot proti vzhodu...mesto Agios Nikolaos prihajamo....