• Day 5

Kreta dan 5 - Agios Nikolaos

August 24, 2015 in Greece ⋅ ⛅ 26 °C

...spanje zaradi težkega dne in ostalih okoliščin ni bilo najboljše, kljub vsemu nas mala popotnica zbudi ob 8 uri in takoj se punce odpravijo na jutranje kopanje na plažo 500 m stran...mivka in prijetna in čista voda...jaz pa pripravim kamilični čaj, jabolka in prepečenec za razdražen želodec male popotnice in kafe in zajtrk za starše...danes imamo dan za počitek in predvsem zato, da sestavimo otroka za dneve, ki so nam še preostali. Po zajtrku se peljemo napolniti gorivo, saj pojutrišnjem počasi začnemo vračanje nazaj po otoku. V centru mesta najdemo parking in se sprehodimo mimo jezera, kjer bi se naj po legendi okopala boginja Atena in naj bi bilo brez dna, pod vodo pa naj bi bilo povezano z otokom Santorini....

...najdemo turistični vlakec, ki je seveda predrag, ampak za malo popotnico obvezen, kamorkoli pridemo....po končani vožnji pa kar domov in žena kljub ogromnemu pomanjkanju posode in pribora sestavi odlično kosilo, kurjo juhico za našo popotnico in njen "buši"...

Popoldanski počitek s spanjem in potem še eno kopanje, da se otrok naužije morja, večerni sprehod od marine ob obali do mestnega jedra in domov spat....jutri pa če bo otrok v redu na otok Spilanonga ali pa na izlet po bližnjih ribiških vasicah....

...do sedaj je vtis o Grčiji in Kreti dober, morda celo boljši od Sicilije...ljudje so bolj prijazni...rs morda začnejo delati po 9 uri, bolj ob 10, vendar delajo do 1 zjutraj...daleč od tega da bi dobil občutek, da so leni, kot se jih pregovorno predstavlja...v nekem gyros (2,5 - 3 eur) lokalu je bilo včeraj nevzdržno vroče, brez klime, na desni je tip delal pizze ob odprti krušni peči, na levi strani pa ženska delala na žaru...cel dan, do 1 ponoči....to kar sem videl, so pridni....

...bilo bi dobro, če bi še kako boljšo novico od doma slišal....