• Day 10

Kreta dan 10- Heraklion market, Amoudara

August 29, 2015 in Greece ⋅ ☀️ 28 °C

...težki dnevi so mimo, včeraj se je zgodilo, kar je sestavni del življenja...noč je bila težka, spanje ne najboljše, ampak pred nami je vsaj še nekaj dni do konca potovanja in treba bo izkoristiti te dni, da se vsaj malo po vseh stresih spočijemo in da se mala popotnica naužije morja...

Zjutraj se zbudimo in v Kronos hotelu, kjer spimo, privoscimo dober zajtrk. Mala popotnica si vzame kar vse, ker bi vse probala, grški jogurt z marmelado, z medom, oni zavitki, ono pecivo, oni sok...vse...nato se odpravimo po starem delu centra mesta do tržnice, ki bi naj bila nekaj posebnega. Žal nas tako ne navduši kot opevajo, nenazadnje tudi samo mesto Heraklion je za videt, vendar proti slikoviti Haniji, Agios Nikolaosu ni primerjave. Ko v mestu najdes McDonalds, potem veš da ni dobro. Tako hudo sicer ni, pristanišče z Beneško trdnjavo in ribiškimi barkami je slikovito, stari del mesta je zanimiv, z polno luštnimi lokali, vendar 6 eur za juho in podobno, je res pretirano. Je za videt, to je pa tudi vse, popoldne bomo zato šli na izlet v 5 km oddaljeno Amoudaro, kjer je peščena plaža.

Po popoldanskem počitku se res odpravimo v cca 6 km stran, obmorsk mest Amoudara, polno lokalov, hotelov in ena doooolga peščena plaža. Pred kopanjem v valovih pojemo "chicken burger" za 8 eur, ampak to je kao porcija za enega, dobiš pa tri velike pleskavice piščančje, pečen krompir in kruh. Porcije imajo res velike, skratka, trije siti za 8 eur. Na koncu pa še lubenico za posladek prinesejo. Pol litra hišnega vina je 4,5 eur, kar je solidna cena. Edino omembe vredno vino, ki sem si ga zapomnil je bilo v Chaniji, Tourakis, posladko....noro....

Skratka, kopanje, delanje peščenih sladoledov itd, pričakamo na plaži sončni zahod in na željo male popotnice najdemo še McDonalds, da je končno dobila fish maca. Spanje in jutri v bolj prijazno in slikovito mesto, Rhetymno.