• Day 11

Kreta dan 11 - Preveli beach...Rhetymno

August 30, 2015 in Greece ⋅ ☀️ 29 °C

...po zajtrku zapustimo Heraklion kar se da hitro, mesto nas pač ni prepričalo...ob 12 smo že v Rhetymnu, kjer najdemo svoj hotel, vendar je check in komaj ob 14 uri, zato po hitrem kosilu krenemo kar na izlet in sicer na južno stran Krete, na Preveli beach. Po cca 45 minutah vožnje pridemo do točke, kjer pustimo avto in spet malo hribolazenja dol proti plaži Preveli. Res lepo, vredno videt, plaža leži ob gozdu palm, vmes pa teče in se izteka v morje praktično reka Preveli. Pod sencami palm in ostalega rastja nam družbo poleg turistov seveda, delajo tudi štiri goske, ki se suvereno sprehajajo med ljudmi na plaži. Po trikratnem kopanju se spravimo nazaj na hribolazenje proti avtu, ob vetru, ki hladi vroče poletje smo deležni res krasnih razgledov na Kreto in morje.

Vrnemo se proti Rhetymnu, kjer se končno vselimo v naš apartma (Golden coast apartments), odlično porihtano, čisto ko suza, z lastnim mini atrijem, morje in plaža je pa samo 10 korakov preko ceste. Danes bomo kuhali "doma", ker je na vrtičku pred apartmajem res prijetno in se slišijo samo valovi. Raziskovanje mesta Rhetymno bomo opravili jutri.