• Day 13

Kreta dan 13 - Stavros beach

September 1, 2015 in Greece ⋅ ☀️ 30 °C

...še enkrat nas zjutraj v Rethymnu pričaka Nano...z nami poje zajtrk, nakar pridna žena spakira naše potovalke, ati gre po avto in že smo na poti na zadnjo destinacijo...vasica Stavros, kjer je luštna mala peščena plaža Gold coast bay...plaža na kateri je grk Zorba odplesal svoj znameniti filmski sirtaki...

Po poti se naučimo nepotrebne lekcije, ob izteku dopusta ne sili v mesto, sploh ne na prvi šolski dan, saj smo zaradi ideje da bi še v starem delu Hanije popili kafe, izgubili eno uro v mestnem vrvežu in se le prebili naprej proti Stavrosu. Brez kave seveda.

Imamo apartma nedaleč stran od vasice, Nanakis apartments, lepo, mirno, bazen s pogledom na morje, skratka idila. Opravimo prvo kopanje, zadnji nakup v marketu za kuhanje "doma", sledi drugo kopanje medtem ko se pripravlja kosilo in po kosilu počitek. Familijarno bomo proti večeru in do sončnega zahoda romali na Stavros plažo...jutri cel dan chill out in počasno pakiranje, saj je jutri zadnji dan.

Proti večeru še na plažo v Stavros, Anthony Quinn kot Zorba je tukaj plesal, mi smo pa se kopali. Do sončnega zahoda in potem "domov" na večerjo. Spet nas pričaka mačka, mala popotnica jo poimenuje Nanica. Po vsem silnem kopanju je mala popotnica tako utrujena, da je že sebi nevarna....čas je za spanje.