• Day 5

Sicilija dan 5 - Noto

September 10, 2014 in Italy ⋅ ⛅ 26 °C

...poslovimo se od Agrigenta in krenemo na dolgo pot ob obali proti mestu Noto. Vmes se ustavimo na eni izmed neštetih plaž, kjer se malo osvežimo. Nadaljujemo na nasi cca 200 km dolgi poti, vroče, 31 stopinj ampak famozno glede na to kako vreme naj bi bilo doma :)

Naredimo postanek za sprehod in pivo v mestu Ragusa. Zaradi obvoza smo primorani malo "naokolo", odkrijemo pa zato slikovito mesto Modica. In po skoraj 4 urah smo na avtocesti in 14 km do mesta Noto. Pripeljemo se v lepo in slikovito mesto, kjer nas pričaka vrhunsko "domovanje" za naslednja dva dni. La Niccheta,Via Cavour 128....dejansko smo vsi trije ostali za trenutek odprtih ust, saj je to stanovanje 70 m2, zrihtano, 400 m od strogega centra, skratka ni da ni. Gazda, ki nas je poklical kdaj pridemo, si skoraj zagotovo ne poje od Riblje Čorbe komada "neću da budem član mafije", ker sem skoraj ziher, da ima človek "vrhunske veze". Stanovanje nam je predal v roku 3 minut, v stilu, tu je računalnik, tu je kopalnica, tu je hifi..."musica" :)....tu je kafe avtomat, tu je hrana, ko greste pustita ključ na mizi in zaloputnita vrata. Pobral za dve noci 120 eur in če bi kaj bilo, naj ga pokličemo :) sicer ga verjetno nikad više ne bomo videli. Vozi rdeč coupe Alfa spyder, nosi vrhunske čevlje in v stanovanju so same drage stvari....neke brisače vrhunske itd....pa dobro :) lepo je, nam je odlično in če ima "veze", smo očitno zelo varni tukaj. :)

Pojedli kosilce, si malo spočili in sedaj gremo raziskovat mesto.

In vau...zelo simpatično mesto, lepa stara ulica, povsod trgovinice, kofetjerice, pekarnice, obvezne katedral(ic)e, cerkve, stopnice, fino vzdušje, v parku štanti s sušenim paradižniki, vini, pistacijo, mandlji, igrala za otroke...res luštno. Kljub vsemu je utrujenost najmanjše popotnice bila velika, da smo po obisku malega marketa, si v otmenem stanovanju naredili domačo večerjo s testeninami, popili hladen pir in jutri bomo polni energije raziskovali naprej, prvo mesto, jutranji kofetek, potem pa se na plažo....Lido di Noto je samo 6 km stran....mivka spet :)