• Day 8

Sicilija dan 8 - Etna - Taormina

September 13, 2014 in Italy ⋅ ☀️ 27 °C

...dan se je začel zelo zgodaj, saj je mala popotnica vstala že ob 6.20...ampak to je bilo fino, saj smo imeli dolg in pester dan. Po pakiranju smo spravili vso prtljago v avto, nakar smo se že ob 7.30 prepuščali vrvežu na tržnici Siracuse. Sveža zelenjava, pomarqnče, kozice, sabljarice, tune, paprike, čili, siri, klobase...ni da ni...italijanska tržnica pač, doživetje zase...seveda smo nakupili sveže sadje in zelenjavo in po zajtrku krenili na pot....proti Etni...

Etna...mogočen vulkan, ki je na zadnje izbruhnil menda leta 2001 oz. 2002. Cca 15 km vzpona ob cesti, ki daje že vtis, kot da si skoraj na drugem planetu. Ostanki lave, vulkanski pesek, skale, višje greš, več je tega....impresivno res, kaj je moč narave...pridemo do vzpenjače, kjer je gondola za še višje na Etno, vendar mala popotnica ni navdušena, ker piha in je "uš" :), zato se sprehodimo ob kraterjih v okolici, si za suvenir izberemo vulkanske kamne iz manjšega kraterja, naužijemo se razgleda, z vedenjem da smo samo za gondolo prišparali najmanj 56 eur in se kaj če bi hoteli še več praha, peska in kamnov gledati višje, gremo naprej, nazaj na morje....proti Giardini Naxos, kjer nas tokrat čaka 80 m2 stanovanje za 115 eur za dve noci. (Tiziana, Via piave 11, giardini naxos). Mnogo cenejša nastanitev kot v Taormini, ki si jo pa pogledamo popoldne. Obvezni ogled starega grškega teatra s prekrasnim razgledom v ozadju na morje in Etno. Potem pa sprehod po Taormini in prvi dež, ki pa hitro mine. Taormina je lepa, vendar se vidi, da je to bolj mondeni kraj. Miljon nekih "kok" s poletnimi oblekicami, petkami, make upi, zlatnina vsepovsod kar "ruži" in stopicajo vse lepe....mi se pač ne gremo tak fejst fancy in gremo v market po pir in pršut ter domov na večerjo....

...jutri pa bo za Evo poseben dan....jutri gre v Etnaland :)

...za male in velike otroke :)....