• Day 14

Sicilija dan 13 - San Vito Lo Capo

September 19, 2014 in Italy ⋅ ☀️ 32 °C

...la vita e bella...to je bilo glavno vodilo današnjega dne...iz postelje in zajtrka v bazen, potem v mesto...obdelamo mesto z kolesom in smo edini turisti ki ga "kruzamo" po ulicah, se ustavimo na sladoledu in granita, se vrnemo domov, naredimo odlično kosilo in seveda...dolce far niente....

Cel dan uživamo, se kopamo, udesiva neko vodko...poslušamo italijanske kancone, ko se zvečer spravimo še zadnjič na dolg večer v mesto...mala popotnica Eva izkoristi še zadnje eure za trampolin, vlakec, še runda za slovo od San Vita, probamo tudi "canelonni" z ricotto, res imajo radi sladko. Mesto je luštno, čeprav se žal sliši več arabske glasbe kot italijanske. Očitno je težava s tem tukaj. Žal nam je samo da bomo zamudili za en dan "cous cous fest", ki se začne jutri in bo trajal en teden...mesto je že ready, štanti so postavljeni...samo mi žal moramo iti...

To je to....ko se vrnemo v našo vilo, še ati izvede obljubljeno "bombico" v bazen, sledi še malo nočnega kopanja, večerja in spat...jutri vračamo avto in še zadnjič prespimo na Siciliji....