• Day 5

Marsaxlokk...Valletta

September 1, 2013 in Malta ⋅ ⛅ 20 °C

...tukaj na toplem cas kar prehitro bezi,saj smo ze prakticno na polovici dopusta...danes je nasa popotnica Eva spala malo bolj dolgo, je potegnila tako,da smo,jo morali budit,da smo,pravocasno,prisli na zajtrk...no,ko smo bili v pogonu,smo se spravili na bus stevilka 45 proti glavnemu mestu Valletta...od tam pa z busom X86 proti ribiski vasici Marsaxlokk...slikovito,zaliv poln tradicionalnih Malteskih colnov in ob obali en sam velik sejem oziroma trznica...od oblek,igrac,sadja,do ribiske trznice, do sladic lokalnih...za dozivet in videt...tukaj smo pojedli kosilo in se ko se je sonce v vsej svoji velicini razbohotilo na 34 stopinj brez sence...odpravili nazaj proti Valletti...zal tukaj ni nobene plaze za kopanje,tako da smo se odlocili kar danes opraviti se z glavnim mestom Valletta, da zadnje tri dni prezivimo malo bolj na easy...
    ...ob vrnitvi v Valletto je nasa mala popotnica zaspala kar na avtobusu in sva z Jasmino opravila vecji del po nedeljsko praznih ulicah Vallette sama...slikovito mesto in ulice,polne tradicionalnih lesenih balkonov, zaliv in marina na eni strani,zaliv in turisticni trajekti na drugi strani...vmes pa ulice gore - dole ...tukaj smo danes,ko se je popotnica zbudila tudi ob obveznem spricerju :) , poskusili tudi Malteske znamenite Pastizzi...listnasto testo filano bodisi z ricotta sirom in zelenjavo ali filano z zmiksanim grahom...osebno mi je z grahom boljsi...cena te zadeve ?
    ... Od 0,30 do 0,45 centov...hudo poceni prigrizek...
    ...preden smo se iz Vallettemodpravili domov, se je nasa popotnica se nauzivala na glavnem trgu,kjer je v spodnjih hlackah norela in se igrala z vodo,ki sprica iz tal...uzivancija...
    ...po vecerji nas je potepanje celodnevno zmatralo in gremo spat...v naslednjih dnevih se morda skocimo do mesta St.Julians in Sliema ter morda se pogledat show delfinov...potem pa bo cas za pot domov...jutri naprej...