• Day 3

Bari...Lido mare in dentro...

June 28, 2016 in Italy ⋅ ☀️ 25 °C

Jutro brez zdravstvenih tegob :) Sonce, veter in zajtrk...po zajtrku proti mestu Bari...ko se prebijemo skozi vso predmestje in gnečo se parkiramo pred starim mestnim jedrom. Klasične italijanske uličice, trgi, cerkvice, obzidje....ampak ne kaj dosti duše. Morda delam Bariju krivico in se duša tega mesta prebudi tako kot ima delovni čas cca. 70% lokalov, od 18 ure zvečer do 2 ur zjutraj :) sicer je bilo danes okoli 10 ure skoraj vse zaprto. Prehodimo staro mestni jedro, naredimo še z avtom en obvoz mesta, tudi tja ko so trajektne luke...nič posebnega. Vrnemo se v naš mali "dom" uživat v hladu in miru.

Popoldne še naredimo premik na plažo 2km stran od nas, Lido Mare in dentro. Plaž tu pač nimajo :) To je v bistvu kopališče, sicer v bazenu je morska voda, ampak kopališče...z vstopnino, ki je nismo rabili plačat ker je bilo še ura do zapiranja...zraven je sicer plaža, kamenje, ampak umazano...jutri bo bolje :)

Večerja in malo pakiranje...pred nami so predvidoma najlepše destinacije....