• Day 4

Polignano a Mare...Monopoli

June 29, 2016 in Italy ⋅ ⛅ 27 °C

Po dolgem spancu se po zajtrku poslovimo od gostiteljice Elene, obeh psov in gremo naprej. Preko 1300 km je že za nami in 37 km od Bari nas čaka lepo mesto Polignano a Mare, mesto legendarnega pevca Domenica Modugna, ki ima tukaj svoj kip. Vooolareee.....mora da je bio strašan lik u svom vremenu :)
    Polignano a Mare je resnično lepo mestece...pečine na katerih stoji in v katere se zaletava morje so resnično krasne. Tukaj je tudi tista famozna restavracija v hotelu, Grotta Palazzese, ki je narejena v pečini nad morjem. Bila je zaprta, slikal od daleč, ampak baje so rezervacije dolgo v naprej polne, hrana pa baje dobra, nič posebnega sicer, ampak cena primerna ambientu :)

Ko si ogledamo še staro mestno jedro, plažo med pečinami pod mestom se odpeljemo naprej, 9,5 km do Monopolija. Tukaj nas čaka prekrasno stanovanje, z teraso na strehi z ležalniki, grilom, pogledom na morje. Malo dražje, ampak ok, cenimo se in prav je tako. Res je lepo in še kuhali si bomo sami. S parkiranjem avta je bilo malo težje, saj je to v strogem centru starega mesta, t.i. Zona Trafico Limitato. Prijazen lastnik nam je našel brezplačen prostor, peljal nas je nazaj z vso prtljago, pomagal celo nositi prtljago...očitno je tudi to v ceni :)
    Ko smo se nastanili smo šli na prvi obhod mesta, si pogledali kje se bomo kopali, mivka bo...in se malce izgubljali v krasnih malih ozkih ulicah. Po kosilu počitek in potem še večerni giro po mestu.

V iskanju marketa, ugotovimo, da je seveda spet vse zaprto. Ko smo se zvečer spravili ven oba marketa v središču delata od 19 ure do 3 zjutraj. Razumi, če moreš. :) Je pa res, da je mesto ob 20 uri bilo polno, na trgu nek koncert, po ulicah godba na pihala in sprevod do morja, spredaj so pa nosli Marijiko in Jezusa...dogaja :)