• Day 3

Dan 3 - Kuala Lumpur - Batu caves

February 16, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 26 °C

Dobro jutro. Spali do 10.30, pripravljeni na vročino in lep dan. Zajtrk si privoščimo kar zraven hotela, pocasi do 200 m oddaljene metro postaje Pasar Seni, se naučimo kako poteka njihov mestni prevoz. Iz metroja eno postajo do glavne postaje KL Sentral, tam pa z vlakom KL Komuter do Batu caves. Cca 25 minut traja pot in izstopimo točno pri jamah Batu. Takoj ko zapustimo postajo nas obkroži silovit vonj po kadilih, malo morje stojnic s hrano, suvenirji, oblekami...nor cocktail za nos, oči. Pridemo do stopnic, ki vodijo strmo gor do jam. Malo se zadihamo na strmi poti gor, vlaga in vročina nista prijatelj v takih zadevah :), gori nas pa čakajo tri velike jame in svetišče v katerega so veselo romali vsi indijci, ostali pa smo gledali opice, ki se kar prosto sprehajajo in petelin in kokoši. Čistoča je nek drug pojem tukaj kot si predstavljamo mi.

Več si lahko preberete tukaj: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Batu_Caves

Zlat spomenik pred stopnicami je resnično impresiven, bojda največji na svetu v čast gospodu Muruganu. Po slabih dveh urah odromamo nazaj na vlak in v Kuala Lumpur. Najdemo tudi GO KL bus (purple line), ki po središču vozi zastonj. Iz vlaka na avtobus in v četrt Bukit Bintang. To je malo mesto v mestu, samih shopping centrov. Prada, Tag Heuer, Gucci, Cartier, Hermes in podobni giganti so doma tukaj. Mi jih nismo obiskali, ker nam ni bilo danes za nakupovanje, smo pa vseeno še preizkusili KL monorail, do Beraya Times Square. Tam iz enotirnice stopiš direktno v shooping center, ki ima 1000 trgovin, bowling, kino in od 5 do 7 nadstropja svoj zabaviščni park, s čisto pravim vlakom smrti. Ja, notri, v shopping centru. Preden sta me punci pustili za eno uro in se šle malo vozit smo še v ogromni izbiri hrane, izbrali eno in se fino najedli.

Treba je bilo počasi nazaj in še enkrat smo malo uživali v res dobro urejenem mestnem prometu in se vrnili domov. V Chinatownu smo še danes šli v našo "bazo", Reggae bar blizu hotela, se malo spočili in nekaj spili, potem pa na zasluženo počitek. Dosti smo videli in doživeli, jutri bo tudi tako.