• Day 4

Dan 4 - Kuala Lumpur - city tour

February 17, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 26 °C

Nov dan, 33 stopinj in akcija. Danes preizkusimo zajtrk v hotelu, kar je bila napačna odločitev. Ko pojemo eno hladno jajce, 4 toaste in spijemo kafe, ki je bil še kar, se danes odločimo kar za hop on-hop off bus. Načeloma nismo za take poteze, ampak danes se je za 24 urno karto za vse nas tri, za cca 25 Eur za vse tri to več kot izplačalo. Bus vozi po 23 točkah v mestu, kar je v tem prometu in da se izognemu vsemu vrvežu mesta, milina.

Začnemo za vogalom našega hotela, Pesar Seni Central Market. Dopoldanski program je prvo hitri ogled National palace, tja brez tega busa nikakor ne bi "romal", zatem pa KL Bird park, največji prosti aviarij, z več kot 3000 pticami, cca 200 različnih vrst ptic, med katerimi se lahko prosto sprehajaš. Ceno sicer imajo za vstopnino suverenih 27 Eur, ampak za otroka je to bilo danes doživetje. Prav tako se zraven še prosto sprehajajo tudi opice, vmes obrnejo kakšen koš, skratka dogaja. Ko smo si ptice ogledali, nas je pot vodila mimo Nacionalne mošeje do Merdeka Square in Sultan building, lepo, za par fotk potegnit, več kaj pa ne. Največji drog z zastavo je tu, pa prireditve imajo tukaj, ampak v tej vročini in vlagi nimaš v neposredni bližini enega lokala, da bi spil hladno pivo. Zato gremo naprej.

Naprej do, končno, Petronas twin towers. Na svetu največja "dvojčka" sta v živo dejansko vredna ogleda in sta res spektakularna. Ko stopiš spodaj noter, so opcije ali se gre gor na tisti stekleni most med njima, ali ravno v Surria KL nakupovalni center. Ja tudi tu je, velik, glamurozen. Na most nismo šli ker bomo jutri šli še malo višje za panoramski ogled mesta na KL tower. Smo pa šli mimo Guccija, Tag Heuer, itd., spet v center, jest, ker smo bili lačni. Danes mi ni bilo da si kupim novi Rolex, niso imeli modela mojega :), sem pa ugotovil, da so cene npr. Apple produktov, cca 200-400 eur nižje kot pri nas. ( 1 Eur = 4,76 Ringitta cca). Recimo da se splača, ostalo pa, vsaj v tem okolišu, primerno izgledu in luksuzu tudi cene. Po kosilu še sprehod v KLCC park, ki ne samo da je čist in da praktično ne vidiš enega ogorka na tleh, ima zraven otroških igral tudi bazen za otroke na prostem. Deca se kopajo, starši pa lepo stolpnice gledajo v ozadju, fino.

Ura je neusmiljeno šla proti večeru in mi smo se spravili nazaj. Vmes doživeli pregovorni KL prometni zamašek in se na večerjo spravili v tukaj bližnji Chinatown kar na ulici. Ni tako poceni kot Tajska ali Vietnam, ni pa hudo. Večerja za tri plus pijača cca 12-15 eur. Verjetno bo izven KL ceneje, ker tukaj se skoraj trudijo biti dragi, vsaj za Azijo.

Jutri še zadnji dan v KL, KL tower in še hrana v Chinatownu, potem pa že počasi premik.