• Day 7

Dan 7 -Cameron Highlands - Mossy Forrest

February 20, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 25 °C

Dan začnemo ob 9 zjutraj, ko nas točno kot ura poberejo za izlet. Prvo nas peljejo na farmo metuljev, nato pa na ogled čajevih plantaž. Resnično lepo, kako se vse zeleno razprostira po hribih in gričih. Nadaljujemo proti "Mossy forrest", mahoviti gozd, eden najstarejših pragozdov baje. Dejansko je neverjetno, saj je v zraku ogromno vlage in meglic, vodič nas pelje še na dejanski trekking skozi gozd, ne samo po označeni poti in skusimo si vlago, veje, korenine, blato, mah. Dobro doživetje, vendar smo umazani. Povedal nam je, da nismo hodili po zemlji, temveč mahu, ki naj bi ga bilo cca 5 m, saj je ta starodavni gozd tako dolgo tukaj, da se to nabira leta in leta. Vsaka veja je vlažna, vse je spolzko, mini Bear Grylls izkušnja. Mimogrede nam pa pove, da že dva dni iščejo eno žensko, ki se je izgubila, ker je zašla in jo išče 8 reševalnih ekip. Ni šala in glede na to kako je vse isto, vse poraščeno, se nekako ne bi hotel izgubiti tukaj, pa niti da sem Bear Grylls :)

Nazaj grede še malo čajevih plantaž, še ena farma z jagodami in nazaj v hotel spirat zemljo, mah in še kaj iz oblačil in čevljev. Kosilo danes spet v kitajski restavraciji, baza je bila še zaprta. Hrana dobra, brez pripomb. Po kosilu manjši sprehod, še nekaj malega suvenirjev za domov in počivat, ker je začelo malo deževat. Nočni market žal nismo videli, deluje baje samo ob petkih in sobotah.

Večerja seveda v naši bazi, Kwan Kee restaurant. Večerni sprehod in spat, jutri nas čaka cca 4 ure vožnje z avtobusom na Penang.