• Day 13

Dan 13 - Langkawi - Sky Bridge

February 26, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Dnevi bežijo, nam pa dogaja. Prebudimo se v sončno in vroče jutro in se odpravimo na zajtrk. Današnji plan je Langkawi Sky Bridge. Izberemo si taxi in se dogovorimo za 4 urno seanso s šoferjem, saj smo hoteli še zraven si pogledati Crocodile farm. Cca 25 minut traja vožnja do vznožja gore Machinchang.

Tukaj ne samo, da je navadna vzpenjača, tukaj je celoten kompleks, praktično mali tematski park in za ceno nudijo kar dosti. Sky Bridge je najdaljši ukrivljeni viseči most na svet, 125 m dolg, visi na 82m visokem enojnem stebru, cca 100 m nad tlemi, na njemu pa je lahko največ 250 ljudi naenkrat. Vendar da prideš do tega most, je treba najprej na gondolo, na Sky cable, najbolj strmo nihalno gondolo na svet, ki se na enem delu dviga za 42 stopinj. In ja, hudo visoko si in res je vožnja doživetje, sploh ko malo zapiha na najbolj strmem in visokem delu. Z gondolo te pripelje prva vožnja do sredinske postaje, potem pa še ena krajša gondola do vrhnje postaje, iz katere potem lahko greš na Sky Bridge. Iz samega mostu in vrhnje razgledne točke se vidi celotna panorama Langkawija. Resnično fenomenalen razgled.

Ampak, strahotna gneča, tokrat smo celo investirali 30 EUR več v "fast lane" karto in to je bila najboljša odločitev dneva. Sicer bi po mojem samo na gondolo spodaj čakali cca uro in pol v vrsti, tako pa smo samo odbrzeli vsepovsod mimo. In kljub temu, smo porabili za sam ogled mosta, vožnjo gor in dol, potem pa še Sky Dome in ogled največjega 3D muzeja na svetu baje, ki je vse skupaj v karti in ceni, skoraj 4 ure. Zdaj razumem, zakaj niti ena agencija tukaj ne ponuja tega ogleda, ker dejansko je to celodnevni izlet. Ampak se splača, Skydome je kul, 3D muzej pa je prav tako vrhunsko doživetje. V zadnji minuti ujamemo taksista pred iztekom naših štirih ur in seveda farma krokodilov odpade. Bilo je že pozno in vrnili smo se v Pantai Cenang. Kot nasvet, izplača se, ampak ne se dogovorit s taxijem za uro, temveč samo vzamite prevoz tja in ko končate tam najdete taksijev kolikor želite. Bo malo bolj poceni, vsekakor pa, če je gneča, se splača "investirat" v nadgradnjo karte za hitrejšo obravnavo.

Kosilo, počitek in majhna nevihta, ki danes traja kratko in potem na plažo. Na drug konec kot včeraj, manj obljudeno, bolj mirno, skratka super. Po poti nazaj po dolgem dnevu še večerja, nakup sadja in sladoleda iz manga, ki ga delajo samo iz sadja in mleka ter spanje. Jutri nas čaka celodnevni izlet po otoku.