• Day 15

Dan 15 - Langkawi Croc farm - beach

February 28, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Naš zadnji cel dan na otoku Langkawi. Zajtrk in taxi do Crocodile farm na željo male popotnice. Cca 30+ minut vožnje do Crocodile adventureland in praktično smo okoli 10.15 prvi gostje. Pravi čas, da smo ujeli vse ure za hranjenje in show s krokodili. Imajo kar nekaj bazenov in ogromno krokodilov, hranjenje z skakajočimi krokodili iz vode se jim danes ne posreči najbolj, ker niti trznejo ne, očitno je, da so bodisi siti ali pa enostavno leni. Show dveh postavnih fantov s krokodili je "že videno", najmanjšega krokodila ohladijo in ga dvignejo iz vode, potem pa 1 tono težko 4 metrsko mrcino zbezajo ven iz bazena, da ga poljubijo na gobec, da se uleže en na njega in nam malo pomaha, ter da drugi postavni fant da roko v odprt gobec. To je to :) Za potujočo družino v redu, sicer lahko to "atrakcijo" mirno spustite.

Vrnemo se nazaj na Pantai Cenang in v času največje vročine se malo ohladimo na naši mali terasici in pripravimo kovčke za jutrišnjo pot nazaj proti KL, oziroma malo mestece ob Sepangu, kjer nas čaka še zadnji hotel v Maleziji na našem potovanju, pred vrnitvijo domov.

Popoldne še mali shopping, kosilo in še na plažo. Lepo je, vendar žal malo preveč "prometa", saj je to konstantno sem ter tja s skuterji, banana boati, parasailing itd. Zanimivo pa, ob 19 uri vsi "ponudniki" na hitro vpokličejo svoja plovila in na hitro pospravijo vse senčnike in ležalnike. Enako velja za nekatere trgovce.

Mala popotnica je potrebna počitka in iz plaže gremo na spanje in počitek. Jutri nazaj proti KL.