• Day 16

Dan 16 - Sepang - zadnji dan

March 1, 2017 in Malaysia ⋅ ⛅ 25 °C

Pa se nam je izteklo tudi naše prvo popotovanje v toplih krajih. Mala popotnica je včeraj zvečer malo zakuhala, je dvignilo malo nivo stresa, ampak se je k sreči zjutraj zbudila brez vročine in dobro razpoložena. Kovčki so bili pripravljeni za na pot, mi smo se samo podali še na zajtrk in poiskati taxi. Taxi nas je odložil na letališču in enourni let iz Langkawija do KLIA2 je hitro minil. Ko smo se prebili iz letališča, res sta oba letališča ogromna, smo s taxijem šli v našo zadnjo nastanitev v Maleziji, Empress hotel, blizu dirkališča Sepang.

Tukaj je ta ogromni hotel in okoli njega par trgovinic in nekaj restavracij. Kosilo pojemo v neki indijski restavraciji, tri jedi in tri pijače za 28 RM, ceneje ne vem če smo jedli na celem dopustu. Vrnemo se v hotel, na 12 nadstropju imajo teraso z bazenom in dobro urico izkoristimo še za hitro kopanje in malo izležavanja na terasi.

Večerjo pojemo kar v hotelu in čas je za spanje, jutri vstanemo ob 5 zjutraj, ob 6 imamo transfer iz hotela na letališče in čaka nas dolga pot domov.