• Day 4

Dan 5 - Isla Mujeres

April 25, 2018 in Mexico ⋅ ⛅ 29 °C

Danes je dan za užitek in počitek. Ostali bomo kar znotraj središča, se kopali malo na Playa Norte, malo na Playa Central. Jutri nadaljujemo potovanje, zato si bomo danes privoščili prost dan, z dosti sonca in morja in dobre hrane.

Sicer so prvi vtisi super, zaenkrat vse brez težav. Napram kjerkoli v Aziji je Mehika občutno dražja, cene so v bistvu skoraj podobne našim. Povprečno se giblje za nas tri kosilo ali večerja s pijačo med 20-40 EUR. Malo dviguje porabo tudi praktično obvezne napitnine med 15-20%, čeprav si jih ne obračunajo povsod, pričakujejo pa jih. Kava me ne prepriča, (Vietnamska je še vedno top), cocktaili v Karibskem raju se mi zdijo nežni, upal bi si trditi, da sem boljšo Margarito pil v Ljubljani v Joe Peñasu kot tukaj, je pa res da si je ne naročamo povsod, ker je cena cca 100 - 150 pesotov, ker je cca 7-9 USD. Niti ni malo, če je potrošnja dobra :)

Povsod je treba hranit račune, slipe od plačil s karticami, v bistvu povsod no, ampak tukaj je izrazito. Plačal hotel, dobim potrdilo, gremo na kosilo, čez dve uri nazaj, reče da se ne spomni da smo plačali, da mora preverit. Potrdilo v mojih rokah mu osveži spomin in vse je ok :)

Skratka, po zajtrku na plažo, senca in kopanje, ko je postalo sonce premočno smo se prestavili na kosilo, simpatična “konobica”, poceni, tacosi, 2x enchilladas, quessadilla s škampi in pijača, cca 14 EUR. Se najde.

Popoldne spet plaža in sončni zahod na obali, večerja in pakiranje, jutri s trajektom nazaj v Cancun in z avtobusom v Merido.