• Day 8

Dan 9 - Mérida - Tulum

April 29, 2018 in Mexico ⋅ 🌙 26 °C

Adios Mérida in po kopanju v bazenu na avtobusno postajo. Taxi poceni, 50 pesotov do postaje, tam pa nam povedo, da je avtobus ob 10.40 poln in moramo čakati na naslednjega, ob 12.40. Prestavimo se v lokal preko ceste, pa malo pred postajo, pa malo v postajo...nekako minejo dve uri in končno smo na poti v Tulum.

Štiri ure traja vožnja, vmes še postanek v Valladolidu, vmes še naliv in malo drugačen obraz Mehike po poti, kot ga kaže Cancun ali Isla Mujeres. Ljudje res živijo skromno, revno. Prispemo v obmorski Tulum, malo mesto, ki pa kaže znake življenja. Hotel Central Station imamo dobesedno dva koraka na desno ko stopimo iz avtobusne postaje, soba je prostorna, velika, imamo celo teraso s pogledom na glavno ulico...in ne, ni preglasno...zaenkrat ne.

Ker smo bili pozni se odpravimo samo na potep po mestu, malo se razgledamo in obredemo, dve simpatični gostilni s super hrano. Druga, cenejša, mnogo cenejša je očitno lokalna scena, saj je hrana poceni, pa še ljudje plešejo na ulicah poleg, glasba, fiesta :)

Torej, tequile s črvom še nisem videl nikjer, prav tako še nikjer nismo našli “chilli con carne”, povsod pa imajo testenine in lasagne...

Do sedaj več ali manj, kjerkoli smo bili dela internet povsod dobro in hitro, kar je zelo pohvalno in Mehika ima tak nek sproščen pridih, upam, da tako ostane do konca našega potovanja. Jutri raziskujemo naprej, ostanke piramid, plaže, morje...