• Day 2

Dan 2 - Playa del Ingles - Maspalomas

August 25, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 27 °C

Buenos dias Gran Canaria. Ob 7 zjutraj še tema zunaj, vse mirno, zgodnji zajtrk z nakupom še od včerajšnjega večernega sprehoda po Puerto Ricu. Obmorsko mesto z eno veliko plažo, s “sardelnim” sistemom ležalnikov, marina in potka do trgovskega centra ob kateri so lokal do lokala. Našli smo en market in nakupili vsaj za zajtrk in seveda še tudi kaj za odžejat :)

Po zajtrku skratka, ob 8.30 smo že v pogonu in prvo se odpeljemo do Playa del Ingles. V bistvu je to največja turistična plaža tukaj, “mesto” predstavljajo hoteli, apartmaji in lokali. Plaža je res ooooogromna, dooooolga, pesek, kljub vsem ležalnikom in sončnih dežnikom je še vedno ogromno peska, seveda udobje brez peska računajo, ampak mi nismo, da bi celi dan ležali na plaži. Odkljukamo, poslikamo in gremo dalje. Naslednja destinacija so sipine. Dunas de Maspalomas, peščene sipine, 400 hektarjev peščenih sipin, nastale naj bi ob zadnji ledeni dobi, iz dna oceanskega peska, ki bi ga naj veter nanosil na južno obalo otoka. V bistvu mali “delček” izkušnje, kot da bi bil v Sahari :) ob nežnih 28 do 34 stopinj se podamo na sprehod skozi del sipin. Pesek spodaj hladen, scena in razgledi za spomine, zanimivo, ampak vroče.

Puncam še ni bilo dovolj vročine in sonca, zato še poiščemo “safari s kamelami”, dejansko izpostavljena aktivnost na Gran Canarii. Punce se še s kameljo karavano na kameljem hrbtu kamele Felipe še enkrat podata skozi pesek in vroče sonce. Sam sem vmes rezerviral, ker otrok do danes na vseh jadranjih še ni v živo srečal delfine, rezerviral na svoj rojstni dan izlet z največjim katamaranom na svetu bojda, in tri urno opazovanje delfinov in kitov (upam, da res kakega vidimo). Zdaj čakam potrditev in upam, da se kdo v agenciji do ponedeljka zbudi iz sieste in da ne bo stresov :)

Po kameljem safariju pa,končno v Maspalomas, spet samo apartmaji, trgovine, beton, hoteli in lokali, pa na odlične tapase za kosilo. Gamberi, govedina, piščanec, hobotnica, paprike, krompir, odlično kosilo za relativno mali denar. Po kosilu še obisk Spara in nakup, da bomo kaj tudi doma skuhali, če bodo delale plošče :), pa na easy na terasi ob bazenu. Verjetno bo za danes to dovolj, po večerji še na mini golf pri hotelu. Ve se kdo bo zmagal :)