• Day 3

Dan 3 -Las Salinas - Las Palmas

August 26, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 26 °C

Golf včeraj je trajal dvakrat po 18 lukenj in kljub tudi “hole in one” udarcem je dvakrat zmagala mami. Neverjetno :) Danes smo dolgo spali, do 9 in potem takoj jutranja osvežitev v bazenu in zajtrk na terasi. Za tem pa takoj na izlet. Prevozimo cel otok, ceste imajo super, praktično je celotna glavna cesta nova avtocesta, in od juga se peljemo mimo Las Palmasa na čisto severno zahodni del otoka. Mestece Agaete, simpatično malo, danes je dogajalo, dva odra z živo glasbo, dva koncerta, dosti ljudi. Še prej pa si pogledamo Las Salinas, zanimivo plažo, ki ima v bistvu naravne bazene, ki izgledajo kot soline, v katere lepo prihajajo valovi Atlantika. Zanimiva pokrajina, črni vulkansko kamenje, pesek in visoki valovi, ki treskajo v obalo.

Ko se začnemo vračat se vmes ustavimo še pri Cenobio del Valeron, zanimiva zadeva, 350 lukenj narejenih v vulkanske skale, ki so jih uporabljali za skladiščenje pšenice, fig in tako naprej. Danes so do tja stopnice, zanimivo pa je to moglo biti kakih nekaj sto let nazaj.

Pot nadaljujejo nazaj proti glavnemu mestu Las Palmas. Ogromno mesto, pristanišče, marina, zunaj na sidru same velike ladje in parkiramo v garažni hiši, ob centru mesta. S parkiranjem je kar dela, saj je avtov dosti, mest pa relativno malo, ampak se vedno najde. Samo potrpežljiv je treba biti malo. Pa ne parkirat ob rumeni črti ! Skratka, po Las Palmasu se sprehodimo skozi glavno ulico, trgovina do trgovine, nič drugače kot Čopova v Ljubljani ali Gosposka v Mariboru. Sprehodimo se do katedrale v Las Palmasu, ki je res lepa, trg pred njo urejen, čisto in mirno, vidi se, da je danes nedelja, ker je skoraj vse zaprto. In nič ni narobe, nam paše brez gneče. Pojemo kosilo na uličici pod katedralo in potem še nazaj do avta. Mesto samo po sebi ni naredilo posebnega vtisa na nas, smo videli že mnogo več bolj slikovitih mest z več karakterja, tako da se ne bomo več vračali v th dnevih nazaj.

Od Las Palmasa dobrih 45 minut vožnje nazaj do Puerto Rica. Zanimivo je res gledati okolico, avtocesta, menjavajo pa se samo masivne industrijske cone, kamenje, trgovinski centri in hoteli. Pod črto, je zanimivo, ampak da je vse podrejeno samo trgovinam in masovnemu turizmu, me ne navdušuje. Manjka “duša”, tisto nekaj, ko rečeš, vau, sem bi še prišel.

Večerno kopanje, večerja na terasi in je konec dneva. Jutri pa spet poln dan in še malo praznovanja :)