• Day 6

Dan 6 - Puerto de Mogan - Playa Tauro

August 29, 2018 in Spain ⋅ ☀️ 26 °C

Pa smo že v praktično predzadnjem dnevu. Samo še en mali kotiček nam je ostal in to je Puerto de Mogan. Majhno pristanišče in marina na čisto južno zahodnem delu otoka. Do tja moramo po avtocesti, ker je cesta ob obali zaprta. Pridemo tja in znane scene, ki se dejansko ponavljajo povsod. Ogromen shopping center in parkirišče, v mestecu, ki je sicer simpatično, pa spet irsko/italijanski bari, kjer imajo italijanski sladoled in irska piva seveda, namesto domače ponudbe pa nudijo tople sendviče, hot doge, hamburgerje, seveda z obilico pommes fritesa. Majhna in ozka marina z vsem skupaj sicer izgleda slikovito, ampak po enem lokalnem pivu, se odpravimo še nazaj, na plažo, ki nam je v oči padla, ker ni ležalnikov na njej.

In dejansko, malo pred plažo Amadores, je Tauro, vasica, ki ima lepo peščeno plažo, z dostopom po mivki, kjer se končno še ohladimo v Atlantiku. Tukaj ni mrzel, prav fino je. Mala popotnica ni bila navdušena nad valovi in na kosilo gremo kar na “domačo” teraso. Danes preostanek dneva in jutri še samo lenarimo, v bistvu smo videli, kar je videt, v akvarije s show programi, vodne parke in podobno pa bomo tokrat spustili.

Zvečer morda golf...čas bi bil da postavim stvari,na svoje mesto :)