• Day 6

Singapur - Melaka (Malezija)

August 13, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Danes pa smo rekli Singapurju adijo. Zjutraj smo si preko Grab aplikacije naročili taxi, 4 minute in že je bil pred vrati. Na avtobusno postajo, se checkirali, potem še na zajtrk in ob 10.15 smo zapustili Singapur. Res je hecno, da smo se eno uro vozili iz Singapurja in eno uro smo gledali samo stolpnice, nakar prideš do meje. Postopek je relativno hiter, na Singapurski strani dol iz avtobusa, skozi mejo, skeniraš prstne odtise, nazaj na avtobus. Preko mosta in smo že v Maleziji, kjer beton in stolpnice zamenja narava in palme. Na meji v Maleziji gremo dol iz busa in moramo vzeti prtljago zraven, skozi carino in nazaj s prtljago na bus. Čemu to mi ni jasno, ker prtljage sploh pogledajo ne.

Vožnja do mesta Melaka je trajala dobre štiri ure, ampak relativno hitro mine, saj je avtobus udoben, vmes malo zaspimo celo, vsaj odrasli člani ekipe :) Po vročini od mesta, kjer nas odloži avtobus gremo cca 10 min peš. Preznojeni pridemo v našo nastanitev, praktično 100 m od centra. Odlično, soba s celo steno v steklu, s pogledom na bazen, odštekano, res fino in čisto. Ko končno se raztovorimo, sledi obvezen skok v bazen in po osvežitvi v center do Christ church Melaka. Tam scena odštekana, rikše vse barv, obložene z Hello Kitty, Moj mali poni, Pikachu in vse kar si zamisliš, vozijo po mestu z glasno glasbo zraven :), za 25 RM (1 EUR - 4,5 RM). Privoščimo si ta imeniten prevoz do ostankov trdnjave La Famosa, in potem nazaj. Dobro je ded moral gonit z mano gor :)

Za tem pa sprehod po Jonker Street, trgovine, hrana, ni da ni, glavna ulica tukajšnjega Chinatowna, slikovito in pisano. Potem še pravi čas ujamemo ladjico za vožnjo po reki skozi stari del Melake, fino ker smo videli vse, pred mrakom in potem še nočni del, ker je cela pot osvetljena. Res kul mesto in ko se vrnemo še gremo na nabrežje na eno fino večerjo in pred spanjem še nočno kopanje.

Cene v Maleziji niso nizke, so pa recimo pol manjše kot v Singapurju. Veliko pivo je še vedno cca 4,5 EUR, hrana pa je občutno cenejša, med 3-4 EUR fini obrok, da se tudi ceneje, kar bomo raziskovali jutri, ko bomo po kopanju jutranjem, raziskali staro mesto.