• Day 14

Pulau Perhentian Besar

August 21, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 28 °C

Prebudimo se v deževno jutro. Grmi, oblaki nič ne kažejo, da bi se skrili soncu. Kar pa se na koncu izkaže v bistvu kot super. Že včeraj smo rezervirali izlet s snorklanjem. Po zajtrku vprašamo sicer, glede na vreme, kaj to pomeni in seveda ne komplicirajo, izlet bo. Opremimo se samo za vodo več ali manj in že se peljemo okoli otoka, mimo manjšega otoka Perhentian Kecil, proti Pulau Rawa. Peljejo nas na štiri različne točke, kjer bi naj nad koralami in med njimi, bilo največ rib. Z malo sreče bi lahko videli tudi stingraye in še kaj. Morje je izredno toplo in današnje oblačno vreme je prav prijetno, da nas ne kuri to močno sonce.

Kakor skočiš v vodo, te obdajo ribe, nič kaj sramežljivo plavajo okoli nas in vidimo tudi kakšen večji komad. Vmes se na Rawa beach sprehodimi tudi po mini peščeni plaži, kjer valijo jajca želve.

Dobre tri ure traja izlet, ko se vrnemo nazaj. In že spet sije sonce, mi pa na kosilo v “bazo”, h Carlosu in Wanu, ki nas veselo že vse kličejo po imenih, vedo kaj pijemo in pojemo s tem čudovitim pogledom v turkizno modrino eno fino kosilo. 43 RM je kosilo za nas tri, s sadjem na koncu...cca 10 EUR. Zakon.

Med 16-18 imajo pavzo, mi pa tudi, zvečer pa spet gremo na sprehod, tokrat na drugo stran otoka, nazaj grede pa na večerjo, žar spet...luštno in dobro, za male pare. Jutri še zadnji dan uživanja.