• Day 8

Tolminska korita - Seča

August 5, 2020 in Slovenia ⋅ ☁️ 16 °C

Bovcu danes rečemo adijo. Še dobro, da smo včeraj odigrali golf in punce zipline, saj je današnje jutro bilo hladno, vetrovno in celo malo je škropilo. Pot nas pelje mimo slapa Boka do Tolmina, kjer si, ker imamo čas, gremo ogledati še Tolminska korita. Spet lepa, impresivna narava. Morda je Blejski vintgar vseeno malo lepši :) Kakorkoli, danes je bilo kar nekaj ljudi in nekateri so kar brezobzirni. Vsi čakamo, dajemo prostor drug drugemu, potem pa se najdejo neki “huni”, ko kar mimo vseh dobesedno povozijo vse, se drenjajo...pa idite nekam.

Ogled se zaključi na Hudičevem mostu, spodaj spijemo gratis limonado, potem pa nazaj v avto in proti morju. Mimo Kanala na Soči, Nove Gorice, Ajdovščine do obale. Ker smo po skoraj dveh urah vožnje lačni, gremo v Stazione Parenzana. Restavracija, ki kotira kar zelo dobro tukaj, varijo svoje pivo, postrežba je resnično hitra, hrana zelo solidna. Izkušnja ne razočara.

Končno najdemo tudi našo nastanitev, s teraso, ki ima pogled na Sečoveljske soline in morje. Lepo, mirno, brez gneče. Posedamo na terasi, se odpravimo na kratek sprehod ob obali. Celo do kopanja pride :) Vsaj mami Jasmina se opogumi. Sprehod ob sončnem zahodu počasi zaključimo na terasi, z malo Refoška in malo večerjico. Utrujeni smo malo, lep dan je bil, jutri pa verjetno si sposodimo kolesa in do Pirana.