• Day 1

Slovenske Konjice - Istanbul

April 26, 2022 in Turkey ⋅ 🌙 16 °C

Točno 991 dni je minilo odkar sem bil zadnjič v Istanbulu. Vmes je za dve leti svet ustavil virus, zaradi česar tudi kljub želji za Jasminin 40 rojstni dan nismo mogli priti, pa smo ga končno dočakali. Ob 5 od doma do Brnika, z Turkish Airlines 2 uri leta in že smo v Turčiji. Mimogrede, hrana na letalu danes je bila odlična, letalo novo, tudi na tem kratkem letu izbira filmov, glasbe itd....dobro delajo :)

Cela pot je šla izredno tekoče, kovčki so nas že čakali, taxi nas je čakal dogovorjeno, celo voznik nam je šel kupiti vodo in hotel so nam dali celo popust na gotovino. Takoj ko smo se nastanili, smo šli jest, seveda k mojemu "bratu", lokal Mitani 30 m stran od hotela. "Brata" ni bilo, ki sem ga spoznal 991 dni nazaj, ga je pa šef Osman poklical na video klic, mu pokazal da sedim zraven njega in Alex je iz prve ustrelil "Brat...ki si...". Neverjetno v bistvu in potem še pride natakar na smeno, seveda se spomni in evo, zdaj imam že tri "brate" tukaj, punce pa so kar klicali "sister", tak da smo kar ena "familija" tukaj :)

Po kosilu prvi ogledi, Hagia Sofia, ki je vmes postala mošeja in lahko vstopiš gratis, ampak samo do polovice,baje niso vsi zadovoljni s tem. Modra mošeja je za videt zelo okrnjeno, ker jo še vedno prenavljajo, Basilica cisterna je zaprta že 2 leti zaradi restavracije in še dve leti bo.

Po ogledu Modre mošeje gremo še na bližnji Arasta bazaar, kjer nas v trgovini z začimbami in čaji in sladkarijami kličejo "cousin" (bratranec), in da naj ko bomo šli mimo vsaki dan, pridemo na čaj. Znajo :), simpatično te obrnejo, da jih imaš za svoje, ker ti si njihov :)

Poskušamo še do druge cisterne, ki pa je že bila zaprta, tako da nas to čaka jutri, kot tudi Grand bazaar in Topkaki palača. Zvečer še k bratom na vodno pipo in prvi dan poln vtisov in smeha je za nami. Jutri naprej.