Bangkok - Koh Pha-Ngan

March 5, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 27 °C

De laatste week is alweer aangebroken. Vandaag zijn wij via de ferry, op het eiland Koh Pha-Ngan aangekomen. Het is echt een prachtig ressort waar wij een paar dagen verblijven. Lekker gezwommen in het zwembad. Helaas kan je niet in de zee zwemmen, daar is het te ondiep voor. 'S avonds nog een mooie zonsondergang gezien.

De volgende dag zijn wij wezen snorkelen. Met een longtail boot, zijn wij naar het eerste snorkel punt gevaren. Daar konden wij een uurtje snorkelen. Helaas viel het snorkelen tegen. Het water was erg troebel, waardoor je niet ver kon kijken. Daarnaar vaarden wij nog maar een andere plek. Daar was het water helaas ook troebel. Terug bij het hotel, heb ik met een aantal reisgenoten volleyball gespeeld. Daarna lekker gegeten en als afsluiting van de avond, nog tafeltennis gespeeld.

De afgelopen dagen rustig aan gedaan. Lekker gezwommen in het zwembad. Ook naar het eiland Koh Samui gevaren. Wederom hebben wij een erg mooi resort. Mooi zwembad met uitzicht over de zee.