• Day 44

Sobota 7

August 4, 2018 in France ⋅ ⛅ 33 °C

Počasí: slunečno, velké vedro, větrno

I poslední den jsme vstávali brzy. Vítek rozšířil seznam zapomenutých věcí. V chatě nechal brýle.
    Obávali jsme se horka, ale naštěstí foukalo. Foukalo dokonce tak, že jsme se tak tak udrželi na cestičce.
    Velkou část trasy jsme šli po hřebeni, tak se nám velmi brzy otevřel pohled na pobřeží, a jak jsme postupovali, otevíraly se nám nové úžasné výhledy.
    Nepříjemné vedro nás trápilo až poslední dvě hodiny při sestupování do města.
    Odměnili jsme se pořádnou porcí zmrzliny, pivem a jinými osvěžujícími nápoji, čímž jsme oficiálně ukončili naši pouť. Pak jsme se šli ubytovat do kempu, protože v chatách a hotelech bylo plno. Batohům jsme postavili stan, vysprchovali se a hurá na pláž. Tam jsme podruhé oficiálně ukončili naši pouť. Zítra a pozítří nás čeká relaxace u moře, přesun za hranice do Španělska, přesun do Barcelony a odlet domů.
    Bylo to zajímavé, nádherné, náročné, namáhavé, dlouhé a bůhví co ještě a jsme rádi, že jsme to dokázali.

6:05 - 15:30
    Trasa: Col de l'Ouillat (936m) - Banyuls-sur-Mer (0m)