• Day 2

2.den - Taormina a n.p. Nebroli

October 25, 2019 in Italy ⋅ 🌧 18 °C

V noci byla ukrutná bouřka, hrom byl tak hlasitý, že vzbudil i mě. V první chvíli jsem myslela, že vybuchla Etna.
    Dneska má celý den pršet, proto jsme upravili náš plán. Za deště jsme si prohlédli Taorminu - antické divadlo, kostel sv. Kateřiny zvenku a křivolaké uličky města. Jako suvenýr by se nám líbil keramický stromek pinie, ale nakonec jsme si ho nekoupili. Vyzvedli jsme auto na parkovišti (13E) a vyrazili k soutěsce Alcantara.
    Za 6E jsme koupili vstupenku k vodě. Procházkový okruh jsme vynechali, protože stále pršelo. V soutěsce jsme byli úplně sami, sundali jsme si boty, vyhrnuli nohavice a šli kousek dovnitř. Normálně se platí extra za průchod soutěsky, ale dneska tam nepouštěli. Nám to stačilo. S mokrými kalhotami jsme pokračovali autem do Nebroli. Zaparkovalo jsme v lese a šli k jezeru. Takový normální les to byl, normální jezero, takže žádný extra zážitek. Vrátili jsme se k autu a už za tmy dorazili do Cefalu, kde máme nocleh. Přes zákazy vjezdu jsme projížděli centrem strašně úzkými uličkami, navigace nás posílala i do jednosměrky :-) Nakonec jsme našli vhodné parkoviště.
    Ubytovali jsme se v minimalistickém apartmánu a šli na večeři do pizzérie. Pizza výborná, sicilské víno taky.