Hello Bangkok

July 31, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 33 °C

Vandaag aangekomen in Bangkok, onze laatste stop. We hebben hier een schattig huisje met 2 verdiepingen van wel 100 jaar oud. Vlakbij de eerste straat van Bangkok. Overal mooie doorkijkjes en leuke steegjes en gelukkig ook in elke kamer een airco.
    Dus eerst maar bagage gedropt en gelijk geluncht en een rondje hier door de wijk gelopen. Stijn had geen zin in een massage, dus hebben Jack, Ik en Emma er een gehad, heerlijk!
    Vanavond afgesproken bij een restaurant met een michelinster voor hun pad phai. Uiteraard met wachtrij voor de deur en het leukste was samen met een auto collega van Jack, Jeroen en zijn vrouw Petra.
    Na ons eten naar Khao San Road gelopen en straat met flink wat barretjes, shopjes en vooral ook een plek, waar ze de raarste dingen verkopen in alle openheid. Van gegrilde schorpioenen en spinnen, tot wiet in allerlei kleuren, tot lachgas ballonnen, maar ook gezellige barretjes en winkeltjes. Erg gezellig om weer even bij te kletsen en bekenden uit Nederland te zien in Bangkok. Al met al een leuk dag! Wij gaan hier lekker slapen in ons huisje, tot morgen!