• Day 26

Bangkok - fietsen & shopping

August 2, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 27 °C

Vandaag op vanaf de fiets Bangkok bekeken, een fietstour door allemaal smalle straatjes van Bangkok. door de smalle straatjes Chinatown over marktjes, over smalle stoepjes, langs drukke straten, langs streetart, langs het water, door de Portugese wijk (ja, echt) , met het veerpontje en allemaal met hier en daar een verfrissende drup regen. Zo leuk om te doen!
    In de middag even relaxen, Stijn in ons huisje, Emma nieuwe gel-nagellak bij de buurvrouw en Jack en ik een massage.
    Daarna richting Chinatown met het idee om nog wat winkeltjes te bekijken, maar alles ging zo eind van de middag dicht. Dus daar lekker wat gegeten van de streetfood en de taxi gepakt richting MBK om nog wat te shoppen, eh zeg maar gerust heel veel. Dus ook maar wat tassen gekocht zodat we alles naar nederland kunnen meenemen. Nu lekker in ons huisjes, potje gepest en met een biertje erbij erg gezellig. Morgen alweer onze laatste dag, dus alles inpakken. Voor straks welterusten allemaal!