Satellite
Show on map
  • Day 30

    Queenstown

    February 1, 2016 in Australia ⋅ ⛅ 22 °C

    Na drie dagen het diepe zuiden kom ik weer terug in het prachtige Queenstown! Doe avond vroeg bed in qant helemaal gesloopt. De volgende dag gaan we met de leftovers van de bus op pad. Daar ontmoet ik Ben, die op de bus van Emma en Matt zat. We hiken de berg op met zn vijfen. Na alle drankjes en weinig sporten en de hitte hebben we het een klein beetje zwaar om omhoog te komen. Onderweg stoppen we op een uitkijkpunt over het meer. Je kan er uren blijven zitten,starend naar het neer met daarachter de bergen. Na de hike duiken we in onze bikini's aangezien het weer het eindelijk toelaat. Matt emma en ik drinken een biertje after op het strand waarna het tijd is voor worldbar waar ik het nederlandse meisje weer ontmoet die ik in Paihia had ontmoet. Te merken is dat we allemaal kapot zijn want de mood ontbreekt een beetje. Daarna gaan we naar cowboys waar Emma en ik bijna in slaap vallen. Wij idioten bedenken dan dat we nog naar fearfaxtory willen. Kijkje nemen of het open is, maar naturlurlijk houden ze de deuren niet tot 3 uur snachts open. We kunnen de nachtsnack, fergburger weerstaan en duiken ons bedje in.
    2de kayak genietne van ben zn gratis voucher wat poulen en daarna naar het strand voor wat biertjes fearfactory staat op de plannjng maar komt er niet meer vab we strijken neer naast een straatartiest die perfect piano speelt in fe
    Read more