Satellite
Show on map
  • Day 6

    Spot x

    February 12, 2016 in Australia ⋅ ☀️ 27 °C

    Vrijdag 12 feb. De mojusurftour start waar ik zo lang op heb gewacht. Vroeg mijn bef uit na een korte nacht. Gedag tegen Suus zeggen die sochtends ook de bus koest hebben. Voordat ik er aankom zie ik de groep ongeveer. Alleen maar meiden en dan een groep met 9 denen van mijn hostel. Behalve dat ze heel saai zijn,zijn ze ook al een groep en maken dus geen contact. Top dat is dus onze groep. We nemen een 8 uur durende trein naar spot X. In de trein haal ik mijn slaap in en ontmoet ik Shauna. Iers meisje ook 19 jaar oud. Ze kletst me er o p los. Aangekomen op spot x baal ik nog steeds van de groep maar shauna en ik zijn iig samen. En julia, vrij stil meisje. Gelukkig word ik in dezelfde kamer gedropt, waar we Amanda ontmoeten die opgeluchg is dat wij allemaal alleen op pad zijn. We nemen een kijkje op het terrein en de eerste dag is vrij saai. We scoren wat drankjes bij de bottleshop en ik ga met amanda op zoek naar tampons. Savonds is er niet veel te doen dus we duiken op tijd ons bed in om de dag erop maar fit te zijn.

    13 feb! Surfen, we zijn wat laat aan de beurt maar na een karig ontbijtje gaan we het water in. Teken je surfboard in het zand en ga er op liggen. Natuurlijk lijkt die van Shauna meer op een dildo dan op een surfplank haha. De eerste les krijgen we van conor. In de ochtend kan ik er geen zak van. Ik kom geen een keer op mn bord alleen. Anthony helpt me maar ook alleen dan lukt het me om op mijn bord te komen. Nadat we een toren hebben gebouwd van de heerlijke lunch gaan we het water weer in. Dit keer gaat het veel beter en sta ik een aantal keer mooi op. Savonds drinken we onze goon met een aantal denen. Ze zijn niet erg gezellig. Spreken alleen deens, wat is amanda blij dat ze eindelink deens kan spreken. Moe aardig dronken en voldaan ga ik na wat deense lessen en wat slap geouwehoer richting bed.

    14 feb
    Op tijd opstaan want weer een dag surfen. Ik wordt gewekt door de meiden aangezien mijn telefoon nog steeds de verkeerde tijd geeft. Julia het meisje wat onder mij slaapt wordt niet wakker. Voelt zich niet lekker zegt ze. Nadat wij en de instructors haar uit bed proberen te krijgen geven we nog 1 kans. Uit volle borst zetten we een pepsong in. Julia has a hangover. Julia has to come out of her bed. Tevergeefs Julia gaat rechtop zitt3n en valt meteen weer neer. Daarna heb ik 1 van minn beste surfs na wat lacherige dingen tijdens de warming up in het zand. Ik sta ongeveer elke keer op.
    Read more