Hamdeok Beach

October 18, 2016 in South Korea ⋅ ☀️ 21 °C

Vandaag met de bus naar Hamdeok Beach gegaan, onderweg wat broodjes gehaald bij bakkertje om de hoek. Ze hebben hier een bekende bakkersketen: Paris Baguette die je heel veel tegenkomt en genoeg andere bakkerswinkeltjes, dus aan brood niet tekort.

Het was wel lekker weer, maar het zonnetje heeft zich niet veel laten zien. Op het strand heeft Nash zich wel vermaakt: visjes gevangen, gevliegerd (met alleen een touwtje), steentjes gegooid, met Paul zijn slippers bootje gevaren en taartjes gemaakt + uitgeserveerd.

Een mooie strandtent op de rotsen naast het strand, daar even een espresso gedronken. 2 espresso net geen € 10,- kwijt en zelfbediening. Aardig gek!
    Sowieso zijn bijna alle dagzaken hier zelfbediening, je krijgt een pieper mee voor als je bestelling klaar is.
    Later rondje gelopen langs het strand en er waren nog genoeg andere tentjes waar het eten+drank de helft goedkoper was.

Einde vd middag weer met de bus terug, lekker handig in de spits. Bus overvol, ik had Nash in mijn armen en er stond gelukkig direct vooraan een Koreaan op, zodat ik op zijn plek kon zitten en later had hij ook voor Paul de kinderwagen vast gehouden. Topvent!
    De buschauffeur had haast, reed bijna iedereen vd weg af en ook zachtjes doorrijden bij de stops ipv echt te stoppen. Deur open en de mensen moeten hier heel snel uitstappen anders had je pech.
    Je moet hier ook aan de voorkant vd bus er weer uit, dus Nash en ik hebben onze ogen uitgekeken.

Vanavond in het hotel hapje gegeten. Koffietentje was dicht :(
    Morgen vliegen we vroeg naar Seoul toe en hebben we zondag+maandag de bruiloft van Jeffrey & Min.
    Spannend!
    Einde vd vakantie is dan ook in zicht, gaat snel!

P.S.
    Nog 1 fotootje van gisteren erbij gedaan, Paul met taxichauf 😉