• Day 15

Day 7- manag to yak karaka

March 28, 2022 in Nepal ⋅ ☀️ 8 °C

היום התחיל בעלייה ארוכה. יעל החליטה לא לעצור בעצירה שלפני העלייה ולהתחיל לעלות לבד לאט. מסתבר שזו הייתה ההחלטה הנכונה, בדרכה פגשה זוג אנשים על סוסים שאמרו לה שהיא יפה מאד והציעו לה טרמפ אך יעל הייתה נחושה לעשות את העלייה לבדה ולבסוף הגיעה כמה דקות לפני כולם ואחכ ישבנו כולנו לתה ומשחק קלפים חדש שאורן לימד אותנו- פרזידנט.
    שאר היום המשיך בהליכה רגועה בלי עליה או ירידה משמעותיים ומידי פעם מנגינה מהעמודי חשמל החלולים. הגענו די מוקדם ליאק קארקה, אכלנו ארוחת צהריים טובה וגדולה, שיחקנו בקלפים (אכן משחק מאד ממכר) ניסינו לא להירדם מוקדם ואפילו עשינו מקלחת דלי.
    כביכול הייתה אמורה להיות מקלחת גז חמה אבל הגז נגמר (אולי היינו צריכים לחשוד שהייתה ריח חזק של גז) אז הרתיחו לנו קומקום מים רותחים ענק, המים עברו לדלי שאיתו הולכים לתא המקלחת שם יש משפך שאיתו שופכים את המים על הגוף.
    חם מאד מאד ומוזר.
    פגשנו את אביה ועומרי שחזרו בדיוק מטיליצ׳ו לייק (הסיפורים היו מסוכנים בדיוק כמו שהזהירו בפניהם, גשרים קורסים, אבנים מתגלגלות ופורטלים שמתקשרים להיפרד מהמשפחה).
    הערב היה קפוא והשינה הייתה למחצה, בעיקר שבלילה הייתה יונה שניסתה להיכנס לחדר או לפחות ככה זה נשמע.