• Day 64

יורדים לחופים ומטפסים על סלעים

May 16, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 30 °C

אז היום השכמנו מוקדם בשביל להגיע לטיסה שלנו לחלק חדש ומרגש ביותר של הטיול שלנו - האיים של תאילנד

קמנו הפוכים בבוקר והחלטנו ללכת למאפייה צרפתית בקצה הרחוב עם קונדיטור צרפתי וכל טוב מיובא ואכלנו כריכים מדהימים כלכך שלקחתי עוד אחד איתי לטיסה (כריך עם גבינת עיזים ונקניק שנקין [טעים!!])

הגענו לשדה וסיימנו בקלילות את כל הבידוקים , גם הטיסה עברה בנעימים וראיתי את הסרט גרין מייל , יעל הצטרפה אליי באמצע לסרט שראינו בהמשכים כל היום ואף בכתה בסופו

בקראבי בילינו לילה אחד שכן הוא יותר אי למשפחות והוא שימש כתחנת מעבר לריילי בו נשתקע בימים הבאים, בקראבי בעיקר נחנו ברוגע והים היה די מסריח אז טבלנו בו טבילה סמלית בלבד

יום אחרי זה לקחנו סירת זנב ארוך לריילי החלומית שהיא מעין רצועת חוף קטנה שמוקפת בצוקים גבוהים ודרך ההגעה היחידה אליה היא הסירה

כבר מההתחלה נשאבנו לאווירה החיובית- מלא מקומות שמציעים הופעות רגאיי חיות , אוכל טעים וזול, שייקים וקוקטיילים מרעננים ושקיעות עוצרות נשימה (וארוכותתתת). ביום הראשון בעיקר רבצנו בים ונהננו ברוגע לקראת היום בשני בו קבענו טיפוס

ב9 בבוקר נפגשנו עם מדריך הטיפוס שלנו נאט עלינו על ציוד, והתחלנו ללכת לכיוון הצוקים שמול המנהרה עליהם נטפס

אז לאחר הסבר מקיף על יסודות הטיפוס ולמידה כיצד לאבטח את נאט כשהוא עולה לשים לנו את החבלים התחלנו במלאכת הטיפוס , הטיפוס הוא על צוקים בגובה 20 מטרים בערך והוא מרגיש יחסית בטוח למרות הגובה המטורף שמגיעים אליו, כך שאפשר להרגיש בנוח לטפס על הצוקים המרשימים וממש להתמסר לנופים שנשקפים ממנו

לאחר שסיימתי עם הקיר הראשון גם יעל ניגשה ולאחר מאמצים רבים אף הצליחה להתגבר על פחד הגבהים ולטפס אותו כמו אלופה

כך המשכנו לעוד כמה שעות והמדריך גם הוסיף לנו קירות נוספים מאתגרים יותר וממש חווינו תחושת הצלחה אל מול האתגרים שהוצבו לפנינו תוך התמודדות עם פחדים

אחרי זה הלכנו לאכול פיצה ואורז שהוגש בתוך אננס והיה מוצלח ביותר והלכנו לנוח בים בו גם יעל עשתה יוגה

ממש בסוף היוגה התחיל מבול מטורף שהבריח אותנו לתפוס מחסה בתוך אחד הברים הסמוכים שם לגמנו קוקטייל סביר ביותר והלכנו לנוח בחדר

בערב זללנו פאד קפאו מטריף במסעדה שהפכה בימים הבאים למסעדת הבית שלנו וישבנו בבר שנמצא על עץ ונהננו מהופעה אקוסטית חיה