• Day 94

תומר

June 15, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 32 °C

לפני כמה ימים סוף סוף הגיע הרגע המיוחל! תומר חברי הטוב היה אמור להגיע הישר מהארץ אלינו לקמבודיה ולהצטרף אלינו לשבועיים לטיול וכמובן שהיום התחיל במפוח נפש ודרמה שכן פתחתי את הפלאפון על הבוקר לראות שתומר עלה על הטיסה לתאילנד ובמקום זה קיבלתי רצף הודעות על כך שלא מעלים אותו על הטיסה כי הוא לא עשה תאי פאס.. כמובן שממש נלחצנו והוא לא ענה לשיחותנו אז חיכינו בציפייה לאמא שלו שתתעורר.

בסוף היא הסבירה לנו שהוא באמת היה בבעיה אבל שעם המון מזל וקצת פרוטקציות ממש חמש דקות לפני שנסגר הגייט הוא היה על המטוס (אנחת רווחה)

אנחנו בילינו את היום בדירה בעיקר בישלנו שקשוקה וקוסקוס ומרק , גם המשכנו קצת לטייל בעיר ולהכיר עוד מקומיים חביבים.

ביום אחרי קרה האיחוד המיוחל והלכתי עם נהג הטוקטוק שלנו לפגוש את תומר בשדה, השלמנו קצת חוויות ופערים מהחודשים האחרונים ובעיקר צחקנו ושמחנו ביחד

ביום אחרי עשינו קצת הכרות עם העיר לתומר- לקחנו אותו לשוק הבשר החי (קצת מזרח הארדקור) , היינו בבריכה הסודית האהובה עלינו וראינו באז שנות אור בקולנוע שהיה מלווה באכילה אינטנסיבית ומלאת עונג של פופקורן כרמל. בערב אכלנו גירוס ושתינו סנגריות במסעדה היוונית ופגשנו את נטע ותום בהרכב חסר של רק נטע כי תום אכל משה בתיבה מקולקל בסטארבאקס ונפל למשכב. אחרי שנהננו הלכנו לישון שינה קצרה במיוחד לקראת המקדשים אליהם יצאנו יום למחרת ב4:30 בבוקר בשביל להספיק לזריחה.