Tweede oriëntatie dag

February 8, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 30 °C

Vandaag was de tweede en ook de laatste oriëntatie dag. In de ochtend hebben we het gehad over reizen in Australië. Via AIFS kan ik reizen/trips boeken met korting omdat ik via deze organisatie hier naartoe ben gekomen. In de middag kregen we een kinder EHBO cursus van een ambulance medewerker uit Sydney. Hij kon onwijs goed uitleggen en hield het interactief, wat het leuk maakte. Ook gaf hij veel voorbeelden vanuit zijn eigen ervaringen, wat heftig was, maar wel de realiteit.
    Na de oriëntatie ben ik met twee Zweedse meiden naar Bondi Beach gegaan. Toen we daar aankwamen zagen we helaas een hele donkere lucht aan land komen. We bleven ongeveer een kwartier op het strand voordat we besloten om terug te gaan omdat we het weer niet vertrouwde. En dat was maar goed ook, want net voordat we terug bij het hostel waren begon het enorm hard te onweren en regenen!! Dus niet alleen maar zonneschijn in Australië 😂
    In de avond heb ik met een paar meiden gegeten bij een pizzeria en hebben we nog een drankje gedaan.